نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس یا پول ؟ انتخاب نهایی کدام است ؟

یوونتوس یا پول ؟ انتخاب نهایی کدام است ؟

خرید بازیکنان جوان و آینده دار از لیگ ایتالیا به یکی از سیاست های اصلی باشگاه یوونتوس تبدیل شده و مدیران بانوی پیر همواره در تلاش هستند تا با ارائه ی راهکارهایی جدید، بازیکنان با استعداد ایتالیایی و سایر کشورها را خریداری نمایند.

 

پیترو پلگری ستاره ی جوان و آینده دار تیم جنوا یکی از بازیکنانی است که اکنون می توان ادعا کرد تمامی تیم های مطرح اروپایی برای خرید او آماده هستند و یووه نیز مذاکراتی برای خرید او داشته است.

 

توتو امروز در این زمینه نوشت:

 

یوونتوس با مدیران جنوا بر سر مبلغ خرید پیترو پلگری به مشکل خورده اند و مدعی شده اند رقم درخواستی سران جنوا برای فروش این بازیکن بسیار زیاد می باشد ولی مذاکرات همجنان درجریان می باشد و همه در انتظار مشخص شدن شرایط نهایی این بازیکن هستند، زیرا او خواهان پوشیدن پیراهن یووه می باشد.

 

اما امروز رسانه های ایتالیایی مدعی شدند باشگاه پاریس سنت ژرمن فرانسه حاضر شده رقمی نجومی برای خرید این بازیکن هزینه کند و پیشنهاد اولیه ی خود را تقدیم سران جنوا کرده است.

 

حال باید منتظر ماند تا وضعیت نهایی این بازیکن مشخص شود و بینیم که او یوونتوس را انتخاب خواهد کرد یا مدیران جنوا او را به تیم دیگری خواهند فرستاد؟


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: